oneballonedream

Alla inlägg den 1 augusti 2013

Av Jessica - 1 augusti 2013 18:52

Hej såg ni matchen i går med Kopparberg Göteborg mot IK Gauthiod? 7-0 till KGFC :) sen spelade ju tyresö med kommer inte ihåg vilka dom mötte men där vann dom med 19-0 de är inte ofta man har hört nått lag göra så mycket mål :P Och igår var det nytt rekord när de gällde publik siffran på KGFC  matchen tycker det är kul att fler börjar följa dam fotbollen då många har fördommar om det. Det märkte man ju bara under EM tycker så synd om dom som spelar som behöver stå ut med sånt folk skriver/säger om dom. Men jag längtar tills VM genrepet drar igång! gör ni det med? jag tror vi kommer gå långt i VM med :) 


Hey did you see the game yesterday with Kopparberg Gothenburg against IK Gauthiod? 7-0 to KGFC :) then played with the tyresö not remember who they met, but where they won with 19-0 they are not often you have heard reaching law making as much goals: P And yesterday was the new record when they applied audience figure of KGFC match think it's great that more people will follow lady football when many have prejudices about it. It was noticed that the only under EM feel so sorry for those who play who need to put up with stuff people write / say about them. But I can not wait until the World Cup dress rehearsal kicks off! are you doing it with? I think we will go far in the World Cup with :)

Ha de så bra /Jessica

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej jag heter Jessica och mitt intresse är dam fotboll som jag följer så mycket jag bara kan :) mina förebilder inom fotbollen är dom som är med i damlandslaget

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards