oneballonedream

Alla inlägg den 7 augusti 2013

Av Jessica - 7 augusti 2013 21:45

Hej om några veckor kommer de dyka upp en tävling här på sidan tänkte jag och det kommer bli en singerad tröja från landslaget    det ända är att jag skall träffa landslaget och få den singerad av dom innan den kommer ut på bloggen jag vet inte hur lång tid det kan ta men tror inte de tar så jätte lång tid    hoppas inte de iallafall. finns det något intresse här att vinna en sånn tröja? hade varit kul om ni visade intresse att vinna   för desto fler som vill tävla desto fler tävlingar kommer jag att försöka ordna fler i sånna fall    ni får ha det så bra så länge så hörs vi någon annan dag kram Jessica


Hi, a few weeks they will pop up a contest on this site I thought, and it will be a singerad shirt from the national team the way that I should meet with the national team and get the singerad of them before it comes out on the blog, I do not know how long it can take but do not think they take so very long time hoping they do not anyway. there is no interest here to win a sånn shirt? would have been fun if you showed interest to win for the more who want to compete, the more races I will try to organize more of these kinds of cases, you may have it as good as long as we hear any other day hug Jessica

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej jag heter Jessica och mitt intresse är dam fotboll som jag följer så mycket jag bara kan :) mina förebilder inom fotbollen är dom som är med i damlandslaget

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards